I apologize if my writings are bad. It's not that I'm not a good writer, it's just that it's awkward to read your own writings so once I'm done writing, I don't check for mistakes, make improvements, etc.

Whatever you read here, stays here alright?

Thanks for coming!

Wednesday, November 24, 2010

Wanitaku

Call me retrosexual, but I still prefer the old days.

50 tahun lepas, syarat paling bawah untuk perempuan dipandang oleh lelaki ialah tak merokok, tak keluar rumah balik awal pagi, tak cakap kuat-kuat, boleh memasak, menjaga pertuturan dan pandai menjaga hati orang. Tu baru pandang, belum nak buat calon insteri lagi.

Aku nak perempuan aku pandai jaga diri. Aku nak perempuan aku reti jaga pergaulan. Aku nak perempuan aku yakin dengan diri sendiri. Reti jaga sahsiah diri, cara berpakaian. Sopan santun. Lembut bila bercakap.

Aku nak perempuan aku itu perempuan.

No comments:

Post a Comment