I apologize if my writings are bad. It's not that I'm not a good writer, it's just that it's awkward to read your own writings so once I'm done writing, I don't check for mistakes, make improvements, etc.

Whatever you read here, stays here alright?

Thanks for coming!

Monday, October 18, 2010

True story.

Masa cuti raya haritu, aku ada beli 2 seluar jeans baru. Seluar aku yang lama dah longgar gile sampai asal jalan sikit je terlondeh. Lagipun dah lama sangat aku tak beli seluar baru (camo pants aku hancur masa hantar untuk kecikkan).

Aku beli TK satu,, NiC satu. Dua-dua saiz 32. Masa beli tu punye la ketat sampai asal nak pakai je aku kena tahan nafas gile-gile. Tapi at least cantik la kan?

Tak sampai seminggu aku datang sini, dua-dua seluar tu dah longgar. Cepat gila aku kurus balik...

No comments:

Post a Comment