I apologize if my writings are bad. It's not that I'm not a good writer, it's just that it's awkward to read your own writings so once I'm done writing, I don't check for mistakes, make improvements, etc.

Whatever you read here, stays here alright?

Thanks for coming!

Saturday, May 14, 2011

Satin Putih

Post kali ni tak banyak perkataan sebab aku takde idea nak tulis.

Kali ni aku nak bagitau pasal sejarah hidup aku dari kecik sampai ke sekarang. Tapi versi pendek la, kalau tulis semua memang takkan habis la kan.




Masa ni <5 tahun kalau tak silap. Comel nak mampus kan? Rase macam nak peluk-peluk, cium-cium pastu terus kahwin kan?



Masa ni kat Awana Kijal New York kalau tak silap. Benda putih kat belakang aku tu ialah tisu basah. Berendam kat swimming pool satu hari tak pakai sunblock memang la kena sunburn kan? Nasib baik masa ni comel lagi. Pose pun macho, boleh buat boipreng ni.
 


EXIF data mengatakan garmbar ni diambil pada bulan Mac 2009. Yang ni kali terakhir aku pegi gym sampai awal tahun ni. Gym ni luas gile, tapi equipment terlalu sikit. Cuma ade bench press, barbell dan machine.



Gambar yearbook Form 5. Jari tengah tu lepas pulak censorship eh? Haha.



Ustaz Arif dari Delta Harimau Berantai lapor diri! Poyo sket sebab masa ni botak dah bergaya. khrkhrkhr



Sekarang. Pantai Dungun memang agak cantik.

Tak banyak sangat perbezaan dulu dengan sekarang kan?

No comments:

Post a Comment