I apologize if my writings are bad. It's not that I'm not a good writer, it's just that it's awkward to read your own writings so once I'm done writing, I don't check for mistakes, make improvements, etc.

Whatever you read here, stays here alright?

Thanks for coming!

Thursday, September 23, 2010

asdv

Next time you say you're going to commit yourself to something, mean it.

Tak kesah ah pasal apa, tapi kalau kau masa mula-mula kau cakap meletup nak mampus tapi bila dah sampai masa kau tak buat, baik takyah.

I'm telling you, I'm tired of your shit. I've been rejecting opportunities just because you said you're gonna do it, but looking at what you're actually doing, I dunno. Looks like it's not gonna get done.

Oh ye, aku baru bukak myspace. kantoi kau buat onar tapi tak buat apa yang kau patut buat haha. ye aku tengah gelak. aku dah tak kesah. bagi aku, aku lagi rela kena tengking daripada di-tak pedulikan.

Make up your fucking mind.

No comments:

Post a Comment